۰•● ❤ ●•۰بے صـــــــבا تر از ωــڪــــوتـــــ۰•● ❤ ●•۰

بعضی وقتــــــها خداحافظی
یعنی:نذار بــــــــــرمـــــــــــ...
یعنی:بــــــــرم گردونـــــــــ....
یعنی:محکــــــم بغلم کن...
بگــــو خداحافظو کوفت...
خداحافظــــــو زهر مار...
بیخود کردیــــــــــ که میگی خداحافظ....
مگه من میـــــــــــذارم که بری...
تـــــــــــــــــو فقطـــــــ مال خودمــــــــــــی....



نظرات شما عزیزان:

payam
ساعت19:03---15 مرداد 1393
بذارهمین الان ک حالم خوبه باهات اتمام حجت کنم اگه یه روز اونقدر احمق بودم که گفتم از زندگیم بروبیرون توبایداونقدرباهوش باشی که بفهمی دارم زر میزنم!......
خخخخ باشه بهتــــــ میگمــــــ . . .


عشقت مهی;)
ساعت1:29---10 مرداد 1393


نیما
ساعت15:41---4 مرداد 1393
اره والا

شهاب
ساعت3:16---1 مرداد 1393
وبت چت نداره خخخخخخخخخخخخ
میذارم دیگهــــــــ....حالا هی تکرار کن....مرسی که اومدی


ATENA
ساعت19:42---30 تير 1393
سلام اجی
تبریک میگم وبت عالیه
نامبر وانه
تند تند اپ کن حال کنیم

پاسخ:ممنون گلم....چشم سعی خودمو میکنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







tagS:
دو شنبه 30 تير 1393برچسب:, 1:30 Tℯяμ℮н ❣
cache01last1450009193